مرد پولادین

نوشته های مردی از جنس پولاد

مرد پولادین

نوشته های مردی از جنس پولاد

  • ۰
  • ۰

سلام دوستان عزیز

بیش سه ماه از فوت خانم مهسا امینی و ماجراها و اغتشاشات آن می‌گذرد. وقایع تاسف باری که چند صد نفر از هموطنانمان در آن جان خود را از دست دادند. این روزها به این وقایع فکر کردن خیلی پند آموز و مایه عبرت است. در ویکی پدیا در اولین پاراگراف نوشته زیر را(در زمان نوشتن این پست) میتوان دید:

مهسا (ژینا) امینی (۳۰ شهریور ۱۳۷۹ – ۲۵ شهریور ۱۴۰۱) دختر ۲۲ سالهٔ ایرانی بود که در ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ پس از دستگیری از سوی گشت ارشاد در تهران، در اثر ضربات مأموران گشت ارشاد و پلیس امنیت اخلاقی نظام جمهوری اسلامی ایران دچار شکستگی جمجمه و مرگ مغزی شد.

آنچه  که در این متن کاملا مشهود است اتهام قتل مهسا امینی می‌باشد که کاملا با گفته های مسوولان جمهوری اسلامی تفاوت دارد. صدا و سیما فیلمی از حضور و بر زمین افتادن مهسا امینی در مرکز امنیت اخلاقی نیروی انتظامی پخش کرده است که با آنچه در ادامه متن ویکی پدیا مشاهده می‌شود کاملا تناقض دارد:

مهسا امینی در شهریور ۱۴۰۱ با خانواده‌اش برای دیدن فامیل از سقز به تهران سفر کرده‌بود. مهسا حدود ساعت ۶ عصر سه‌شنبه ۲۲ شهریور در نزدیکی ایستگاه متروی شهید حقانی واقع در بزرگراه شهید حقانی-در حالی که همراه برادرش بود-به‌دست مأموران گشت ارشاد دستگیر شد؛ پس از اعتراض برادرش آرش امینی، به او گفته شد که مهسا برای گذراندن «کلاس توجیهی» به بازداشتگاه منتقل شده و تا یک ساعت دیگر آزاد خواهد شد.

و  در ادامه ذکر می‌شود:

دو ساعت پس از دستگیری و انتقال مهسا امینی به ساختمان پلیس امنیت اخلاقی تهران در خیابان وزرا، او به دلیل صدمات وارد شده به جمجمه، دچار مرگ مغزی شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان کسری بستری شد. زمانی که برادر او مقابل ساختمان، منتظر خواهرش بود، یک آمبولانس را دیده که از ساختمان خارج می‌شود. او از یکی از سربازان دربارهٔ علت خروج آمبولانس از ساختمان سؤال می‌کند که به او گفته می‌شود که یکی از سربازان زخمی شده‌است. او پس از نشان دادن عکس خواهرش به سایر دخترانِ آزادشده از بازداشتگاه، متوجه می‌شود که آمبولانس، حامل پیکر نیمه‌جان مهسا بوده‌است.

موردی که کاملا مشخص است این است که یکی از طرفین دروغ میگوید چرا که در فیلم کسی که نقش زمین می‌شود نمی‌تواند کسی باشد که ضرباتی به جمجمه وی وارد شده و دچار مرگ مغزی شده باشد. این مورد را در ذهن داشته باشید و نظر دهید زیرا قصد دارد در مورد آن بیشتر بنویسم.

با من همراه باشید

  • ۰۱/۱۰/۰۶
  • کاوه آهنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی